Menu
Klachten
Klachtenregeling
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@pcmagazijn.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Heeft u een vraag? Bekijk de Vraag & antwoord pagina om te zien of uw vraag hierbij staat. Ook is het mogelijk dat uw vraag beantwoord wordt in de Algemene voorwaarden of Privacyverklaring.
Staat uw vraag hier niet bij? Neem contact met ons op en wij helpen u graag verder!
Main Menu